A biztosítótársasághoz 821 darab - a jogszabályok alapján jogosnak tűnő – kárbejelentés érkezett. A kárbejelentések darabszámára és a bejelentett kárösszegek nagyságára tekintettel, a rendelkezésre álló vagyoni biztosíték valószínűsíthetően csak a bejelentett kár egy részének a megfizetésére adhat lehetőséget, olvasható az oldalon.
Mint az már eddig is tudható volt, a kárbejelentések darabszámára és a bejelentett kárösszegek nagyságára tekintettel, a rendelkezésre álló vagyoni biztosíték valószínűsíthetően csak a bejelentett kár egy részének a megfizetésére adhat lehetőséget.
A biztosító tájékoztatása szerint érintett ügyfeleik részére az elmúlt hetekben több mint 400 hiánypótló levelet küldtek ki, s ezen idő alatt megközelítőleg 300 válaszlevél érkezett be a társasághoz a káreseménnyel kapcsolatban. A biztosító folyamatos kapcsolatot próbál kiépíteni az Aeroviva Utazási Iroda képviselőjével, akitől további hiánypótló adatokat kérnek és várnak a még nyitott kárakták lezárásához, vagyis mindent megtesznek annak érdekében, hogy a károsulti kört a jogosult körre szűkítsék.
Pénzt egyébként csak azok kaphatnak, akik minimum két turisztikai szolgáltatást is igénybe vettek az utazásszervezőnél, azaz aki például csak a repülőjegyét vásárolta ott, nem számíthat kártérítésre.
Az Aeroviva december végén jelentette csődöt. Már az első két nap 400 károsult jelentkezett az utazási iroda biztosítójánál csaknem 150 millió forint kárigénnyel. A rendőrség a csőd bejelentése óta nyomoz az ügyben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.