A Buddy Media kétszáz partnerének viselkedését vizsgálta meg és arra jutott, hogy a felhasználók péntekenként 18 százalékkal többet tevékenykedtek az érintett Facebook oldalakon, mint máskor. Ezzel párhuzamosan a Twitter bevételekre szakosodott menedzsere, Adam Bain az Ad Age digitális konferenciáján arról beszélt, hogy a mikroblog oldalon sokkal élénkebb az élet az utolsó hétköznapon.
Az ok igen egyszerű; a felhasználók pénteken már a hétvégére hangolódnak és a munka mellett más témák is foglalkoztatják őket – magyarázta a jelenséget a Mashable-nek Jeremiah Owyang, az Altimeter Group szakértője. A Coyne PR elemzője is egyetért, hozzátéve, hogy egy másik faktor is közrejátszik, mégpedig az, hogy péntekenként összességében kevesebb poszt, illetve tweet születik, vagyis nagyobb figyelem jut egy-egy megnyilvánulásra.
A HubSpot közösségi média szakértője pedig egyenesen arra biztatja a cégeket, hogy éljenek az általa kontra kompetitívnek nevezett módszerrel és időzítsék a posztjaikat olyan időszakokra, amikor kevesebb a versenytárs. A Buddy Media szerint egyébként az ilyen fajta tudatosság egyelőre ritka céges berkekben, így a marketingesek többsége például azzal sincs tisztában, hogy nagyobb a szimpátia megszerzésének esélye, ha a munkanap végén teszik közzé az üzeneteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.