BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Arab turistákat csábít Magyarország és a V4

Az arab piac bevonását kezdeményezte Magyarország a Visegrádi Országok turisztikai együttműködésébe. Szlovákia, Csehország, Lengyelország és hazánk 2004 óta népszerűsíti a régiót a távoli küldőországokban. A promócióra idén 464 ezer eurót fordítanak.

A négy ország turisztikai együttműködése a The European Quartet – One Melody (Európai négyes-közös dallam) márkanév alatt 2004 óta folyik sikeresen. Csehország, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia turisztikai együttműködésének fő célja az, hogy összehangolt munkával és a rendelkezésre álló források egyesítésével közösen népszerűsítsék a közép-európai régió turisztikai kínálatát mind szélesebb körben, elsősorban a tengerentúli piacokon.

A 2004 óta tartó együttműködés eredményeképp a négy ország közösen vesz részt a célpiacok legfontosabb turisztikai kiállításain, közös statisztikai kiadvány és térkép, közös tanulmányutak, reklámfilmek és angol nyelvű V4 online oktatóprogram készült, valamint létrehoztak egy V4 logó és négynyelvű közös honlapot. A Visegrádi Országok együttműködése keretében megvalósuló turisztikai programokhoz a négy ország együttesen összesen több, mint 2 millió euróval járult hozzá az elmúlt években.

A négy ország turisztikai kínálatának még hatékonyabb megismertetése érdekében teljesen megújítják a közös négynyelvű honlapot, valamint megismétlik az elmúlt évi közös megjelenést Szingapúrban is. A hosszú távon nagy potenciállal rendelkező piacok együttműködésbe történő bevonása érdekében folytatják a közös promóciót Indiában és Brazíliában is. Az indiai jelenlét nagyon hasznosnak bizonyult, és minden fél elégedetten értékelte a hatékony stratégiát követő konkrét üzletkötéseket.

A magyar fél elkötelezetten szeretné a térségből érkező beutazást serkenteni, amelyet erősít a Qatar Airways idei budapesti járatnyitása. Ez egyben jó alkalom lehet egy V4 bemutatkozásra a Qatar Airways döntéshozóinak is, mivel Budapest az arab térségből érkezők légi központjaként is működhet a V4-ek számára, ezért 2012-től a magyar partnerek javasolják az arab piacokat is bevonni az együttműködésbe.
Az együttműködés keretében magyar részről folytatjuk az orosz piacon bevezetett online oktató program működtetését, a kínai piacon kiállítást és workshopot, Hong Kongban MICE részvételt, míg a japán piacon turisztikai bemutatkozást és workshopot szervezünk.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.