Az aláírt szerződés a Figyelő hetilap valamint a hozzá kapcsolódó eszközök és vagyoni értékű jogok átruházásáról szól. A Word Communications 2011 májusától veszi át a Figyelőt; a hetilap hirdetési felületeit 2012. év végéig változatlanul a Sanoma Media Budapest értékesíti.
Vajdics Enikő, a Word Communications ügyvezető igazgatója a Figyelő megvételével kapcsolatban kiemelte, céljuk egy független, megbízható gazdasági hetilap kiadása és fejlesztése. Ebben támaszkodni kívánnak a Figyelő több évtizedes hagyományaira, jól képzett szerkesztőségi gárdájára.
A Sanoma Media Budapest Zrt. 2010 októberében jelentette be, hogy értékesíti a Figyelő hetilap, az Üzlet és Siker, a TOP 200, a Figyelő Trend sorozat, valamint a Figyelő Konferenciák jogait, meghívásos tender formájában. A pályázatok elbírálásánál alapvető szempont volt a hetilap és a fent említett tevékenységek folyamatos működtetése, a szerkesztőség független működésének biztosítása, valamint a lap mértékadó arculatának megtartása és további megerősítése.
A Word Communications
A Word Communications magyar tulajdonban levő médiavállalkozás, 2002-ben alakult. Elsősorban az IPM (Interpress Magazin) kiadójaként ismert. Emellett gondozásában jelenik meg a Családi Lap és a Digitális Fotó című magazin. A társaság árbevételének (168 millió forint) negyede származik hirdetésből. Tavalyi üzemi eredménye mínuszos volt.
Ennek tükrében kissé túlzottnak tűnik a sajtóban megjelent százmilliós vételár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.