Ezenkívül minden régióban kétszámjegyű a növekedés százalékban kifejezett üteme. Az elkövetkező hónapok növekedéséhez pedig a cég reményei szerint az új A6 Limousine is hozzájárul majd, méghozzá 25 százalékkal magasabb értékesítési eredménnyel, mint az elődje.
Az első negyedév növekedéséhez az új Audi A1 értékesítési darabszámai is hozzájárultak: márciusban 13 880 vásárló döntött az ingolstadti márka legkisebb típusa mellett. Január óta pedig az Audi közel 31 000 A1-et adott el, főként Európában. A vállalat az öreg kontinensen körülbelül 186 500 autót értékesített, ami 14,8 százalékos növekedést képvisel az előző év ugyanezen időszakához képest.
Idén január és március között a négykarikás márka 64.122 autót adott el Kínában, 24,6 százalékkal többet, mint az előző év ugyanezen időszakában. Március hónapban 23.000 kínai vásárolt új Audi személyautót, ami 17,7 százalékkal haladja meg a 2010. márciusi eladásokat. Az ázsiai-csendes-óceáni térség további piacain pedig 21,4 százalékos növekedést ért el az Audi az első negyedévben, mintegy 15.800 autó kiszállításával. Egyedül márciusban 5.900 járművet adott el itt a gyártó, vagyis 21,3 százalékkal többet az előző év ugyanezen időszakához képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.