Ezzel egyidejűleg a két cég teljes körű, a részesedés vételárát is magában foglaló elszámolási megállapodást is kötött egymással. Az Est Média és az FM1 Zrt. megszüntették a NeoFM reklámidejének értékesítésére, illetve a különféle adminisztratív szolgáltatásokra vonatkozó megállapodásaikat is.
Az ügyletek következtében a cégcsoport – a reklámpiac teljesítményétől függően 8,5 és 10 milliárd forint közötti tartományban várt – konszolidált árbevétele a NeoFM-hez kapcsolódó, 1,5 milliárd forint körüli összeggel várhatóan csökken majd, ugyanakkor a tranzakciónak – a rádiós tevékenység és a sales tevékenység várhatóan veszteséges volta miatt - az üzemi szintű eredményességre előreláthatóan nem lesz kihatása - áll a közleményben.
A társaság – figyelemmel azon közgyűlési napirendi pontban megjelent részvényesi igényre is, amely a rövid távú üzemi eredményesség elérését és növelését helyezi előtérbe, megkezdi a cégcsoport reorganizációját, és az elkövetkező időszakban a cégcsoport egészét érintő reorganizációs tervet készít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.