BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ezüstérmet nyert a Corvin Bevásárlóközpont

A Corvin Bevásárlóközpont 2010 októberében nyitotta meg kapuit látványos keretek között a nagyközönség előtt. A tavalyi évben egyetlenként átadott bevásárlóközpont benevezett a marketing szakma neves, nemzetközi versenyére, az ICSC-re, amelyen a Hivatalos Megnyitó-kategóriában ezüstérmet szerzett.

A Bevásárlóközpontok Nemzetközi Egyesülete által szervezett 2011-es európai Solal Marketing Awards döntőseit a múlt heti, Isztambulban rendezett eseményen nevezték meg. 22 ország bevásárlóközpontjától összesen 177 db nevezés érkezett. Hat arany és 21 ezüstérmet osztottak ki.
 
Az ICSC zsűri elnöke, Jacques Sinke, aki a MAB Development nemzetközi kereskedelmi igazgatója, valamint az idei ICSC Solal Marketing Awards Bizottság elnökeként a következőket nyilatkozta a verseny kapcsán: “A nevezések idei növekedése jól mutatja, hogy a marketing kampányok kategória bővítése megmozgatta Európát. A győztes munkák következetesen magas minőséget képviselnek.”
 
A zsűri, amelynek idén első alkalommal két kiskereskedelmi képviselő is tagja volt, hangsúlyozta a digitális média kampányok magas színvonalát. Jacques Sinke hozzátette: “A digitális és közösségi média eszközeinek a kampányokba való integrációjára irányuló trend nyilvánvaló. Ezzel megsokszorozódik a marketing csapatok lehetőségeinek száma, azáltal, hogy a bevásárlóközpontokat, mint platformot használják, a fogyasztók elérésére annak érdekében, hogy a különböző márkák szponzorációs bevételeiből részesüljenek.”

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.