A törvény szerint a nézőket egyértelműen tájékoztatni kell a termékmegjelenítésről, úgy, hogy a műsorszám elején és végén, valamint az azt megszakító reklámokat követően a folytatáskor a termékmegjelenítésre – optikai vagy akusztikus módon – fel kell hívni a figyelmet.
Az RTL Klub nézői ezt a feliratot látják a reklámblokkok előtt és után, de feltűnik a szöveg a Romániából sugárzó Cool tévén is, a ValóVilág (VV) 4-hez kapcsolódó, késő esti BeleValóVilágban.
Bíró Pál, az R-Time ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta, hogy március közepéig hat-hét szerződése volt a produkciónak forgalmazókkal, ezek közül van olyan, amely most is él, de van, amely már kifutott. A tévézők akkor értesülhettek arról, hogy valami megváltozott, amikor megjelent az első termékmegjelenítéses felirat, és coca-colás palack tűnt fel a stúdióban a műsorvezetők mellett, illetve a villában is megjelent egy Coca-Cola-hűtő, amelynek a képét nem takarták ki.
„Amikor indultunk a műsorral, kevés időnk és információnk volt arra, hogy mindenre előkészüljünk, hiszen a jogszabályi változás csak alakulóban volt. Természetesen mi is megkerestünk potenciális ügyfeleket, és cégek is felkerestek minket, ez oda-vissza működő dolog. Éreztük, hogy néhányan tartanak kissé a VV4-től, nem tudták, kik lesznek benne, milyen lesz a visszhangja, mennyire lesz negatív vagy pozitív a nézői hozzáállás. Immár elmondható, a műsor kiemelkedő siker, amely nagyon magas nézettséggel is párosul” – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.