Az Automotive China cikke szerint a vagyonos kínaiak általában sofőrt tartanak, így mindhárom német márka hosszított kivitelű modelleket is kínál, hogy a tulaj hátul kényelmesen kinyújtóztathassa a lábát.
Ám újabban a luxusmárkák vevői egyre nagyobb számban keresik a kisebb modelleket is, mint például a Mercedes A-Klasse, vagy az Audi A3, nem is beszélve a luxusterepjárókról. Ez utóbbiak piaca vörösizzásig hevült a lap szerint és különösen az olyan kisebb városi terepjárók lettek kelendők, mint az Audi Q3, vagy a BMW X1.
A Citroen a DS prémium modellcsalád tagjait most először mutatja be Kínában. A család eddig ismert két tagja, a DS3 és a DS4 mellé kiállították a DS5-öt, amely világpremierjének helyszínéül a Sanghaji Autószalont választotta a francia márka.
További részletek a holnapi Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.