Mint Kovács Miklós, az Orangeways vezérigazgatója a Turizmus Panoráma Bulletinnek elmondta: egy külföldön járó utas a legritkább esetben ismeri az adott városban rendelkezésére álló lehetőségeket, és így érthető módon, ha egy utazási szolgáltatótól megbízható minőségi szolgáltatást kap, akkor szívesen vesz tőle igénybe más jellegű, mondjuk szállodai szolgáltatást is, mert már kialakult az ehhez szükséges bizalom. Ezért látnak óriási lehetőséget ezen a területen, amit az utasoktól érkező gyakori érdeklődés is teljes mértékben alátámasztott.
A budapesti szálloda helyéről és egyéb jellemzőiről egyelőre folynak a tárgyalások, első lépésként meglévő épületek merültek fel, új beruházásnak a mai szállodapiaci helyzetben nem látják szükségét. Mint Kovács Miklós fogalmaz, néhány további lépésre is kidolgoztak már terveket, a további fejlesztéseket illetően azonban nagyon sok múlik majd a budapesti szálloda kapcsán szerzett tapasztalatokon. A ház és a hálózat munkaneve is Orangeways Hotels, ám ez a nyitásig még változhat.
A társaság vezérigazgatójától a lap megtudta, ahogyan a komfortbusz-szolgáltatás során, úgy a tervezett szállodákkal is verhetetlen ár-érték arányt szeretnének kínálni az utasoknak. Szolgáltatási színvonalon a 3 csillagos kategóriát célozták meg, elérhető áron. A házak méretét tekintve első szakaszban inkább a kisebb, rugalmasabb létesítményekre fognak koncentrálni. Az elsődleges célcsoport az az utaskör, amely szívesen veszi igénybe a cég utazási szolgáltatásait, úgy a nemzetközi, mint a hamarosan várható belföldi viszonylatban.
Kézenfekvő ötlet az utazás és a szállás csomagba foglalása is, ezt és az egyéb összefüggéseket is mérlegelik majd, hogy a színvonalas nemzetközi menetrendszerinti szolgáltatást és a színvonalas szállodai szolgáltatást kedvezőbb áron vehessék igénybe az utasok.
Az értékesítésben elsősorban a jegyértékesítésre is használt honlap lehetőségeit igyekeznek majd kihasználni, de a szállodai foglalások elősegítésébe bevonnák a társasággal jelenleg is kapcsolatban álló értékesítési partnereket is. Elsősorban velük kapcsolatban merültek fel együttműködések, de nem zárták ki a modell esetleges „franchise” rendszerben történő továbbvitelét sem. A pontos részleteket a nyitás előtt hozzák majd nyilvánosságra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.