A Bing a jövőben a keresőkérdéseknél figyelembe veszi, hogy az adott felhasználó bejelentkezett-e a Facebookon? Ha igen, akkor a találatok rangsorolásakor figyelembe veszi, hogy az ismerősök közül hányan "lájkolják" az adott weboldalt. Ebből adódóan ugyanarra a témára vonatkozó keresés különböző eredményeket hozhat aszerint, hogy a kérdés feltevője Facebook tag-e.
De – teszi hozzá az AP – nem ez lesz az egyetlen változás, a Bing ugyanis általánosságban is értékeli a Facebook 500 millió felhasználójának véleményét és a honlapok rangsorolásakor figyelembe veszi a tetszésnyilvánítások számát. Emellett a tervek szerint a jövőben a Bingről közvetlenül küldhetnek értékelést a netezők egy adott termékről a Facebookra, illetve kikérhetik a barátaik véleményét. Emellett a Microsoft kedvezményes utazási ajánlatokat is küldenek a Facebook tagoknak azokról a városokról, amelyeket a felhasználók kedvelnek.
Ezzel még szorosabbá válhat a Microsoft és a Facebook hét hónapja meghirdetett szövetsége, amelynek célja, hogy elhódítsák a Google felhasználóit. A Facebook oldalain megjelenő információkhoz nem fér hozzá a Google, így a keresőóriás teljesen ki van zárva a dinamikusan fejlődő internetes közösségből. A Facebookon havonta mintegy 30 milliárd tartalmat osztanak meg a felhasználók.
A Bing a legfrissebb mérések szerint az amerikai keresési piac 14,1 százalékát tudhatja magáénak, miközben a Google részesedése 65,4 százalékon állt, alig egy százalékpontos veszteséggel az előző év azonos időszakához képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.