A szabályozáscsomag értelmében a fogyasztóknak egyebek közt lehetővé kell tenni, hogy telefonszámuk megváltoztatása nélkül, egy nap alatt válthassanak szolgáltatót, legyen szó akár vonalas, akár mobilszolgáltatóról. A hűségszerződéseket a szolgáltatók legfeljebb 24 hónapra köthetik, valamint kötelesek 12 hónapos szerződést is kínálni. Ez megkönnyíti a fogyasztók számára a szolgáltatóváltást, ha egy másik szolgáltató feltételeit vonzóbbnak találnák.
A korábbinál egyértelműbb tájékoztatást kell adni az igénybe vehető szolgáltatásokról. Az előfizetői szerződésekben tájékoztatást kell nyújtani a fogyasztóknak a szolgáltatás minimálisan elvárható minőségi szintjeiről. Az internetelőfizetőket ezen túlmenően tájékoztatni kell az adatforgalom-irányítási módszerekről és e módszereknek a szolgáltatás minőségére gyakorolt hatásáról.
Tájékoztatni kell bármilyen egyéb korlátozásról is, például a legnagyobb elérhető sávszélességről, a kapcsolat aktuális sebességéről, valamint az internetes hozzáférés blokkolásáról és a sávszélesség-szabályozásról egyes olyan szolgáltatások esetében, mint az internetprotokollon keresztül történő hangtovábbítás (VOIP). A szerződéseknek tartalmazniuk kell az esetleges kártérítés vagy visszatérítés módjait is arra az esetre, ha az említett minimális szintek nem teljesülnének.
A nemzeti szabályozó hatóságok a korábbinál nagyobb fokú szabadságot élveznek és hatáskörrel rendelkeznek majd ahhoz, hogy végső esetben kényszeríthessék a nagyobb piaci súllyal rendelkező hálózatüzemeltetőket: válasszák le szolgáltató üzletágukat a hálózatüzemeltető tevékenységről annak érdekében, hogy megkülönböztetéstől mentes hozzáférést biztosítsanak más szolgáltatóknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.