Eszerint a tavalyi évben a legértékesebb autómárka a BMW volt. Bár a német luxusgyártó márkaértéke egy év alatt 9 százalékot csökkent, így is jelentősen megelőzi a második helyen álló Toyotát. A japán luxusgyártó nem meglepő módon 27 százalékot veszített értékéből, elsősorban a sorozatos visszahívási akciók miatt. Harmadik helyen a rivális Honda, az értékvesztést elkönyvelő cégek közül a legkisebb, 2 százalékos mínusszal.
Figyelemre méltó, hogy a Mercedes negyedik helyével márkaérték tekintetében megelőzi a Porschét, igaz, a német luxus sportautó gyártó jelentős, 31 százalékos mínusszal csúszott az ötödik helyre. A hatodik pozícióban a top tizes lista utolsó japán helyezettje, a Nissan, mögötte pedig egyedüli amerikai autógyártóként a Ford szerepel 19 százalékos javítást követően. Nagyot ugrott (plusz 20 százalék) a nyolcadik helyen álló Volkswagen és mögötte az Audi is javított eredményén, igaz, csak 2 százalékkal. A tizes listát a Renault zárja, 4 százalékos mínusszal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.