A próbavásárlói folyamat során a kapcsolatfelvétel különböző csatornái, mozzanatai, a vendég megérkezésének, fogadásának körülményei, majd a tartózkodás során igénybe vehető szolgáltatások egyaránt értékelésre kerülnek a szálloda több részlegében. A kommunikáció stílusa, az alkalmazottak verbális és metakommunikációja egyaránt része az értékelésnek.
„Fontos, hogy a szállodai szolgáltatás folyamatainak minden apró részletét úgy tervezzük meg, és azt a szállodai munkatársak úgy valósítsák meg, hogy a vendég tartózkodásának teljes ideje alatt kellemes élményként élje át az eltöltött időt a létesítmény minden pontján, a kapcsolatfelvételtől a távozás utolsó pillanatáig. Sokféle megoldási út kínálkozik ennek elérésére. Az igényesség, a megbízhatóság és a természetesség érzete minden megoldásnak része kell legyen” – nyilatkozta a ClientFirst ügyvezető partnere, Kricska István.
Az elmúlt két hónapban duplájára nőtt azon hazai szállodák száma, amelyek csatlakoztak az új hotelminősítő rendszerhez. Amelyek kimaradnak, júliustól nem használhatják a csillagokat, az átmeneti időszakot azonban meghosszabbíthatják. Míg február elején még csak hét szálloda minősítése történt meg, és kilencven ház regisztrált a rendszerbe, addig a legfrissebb adatok szerint már 28 létesítménynél fejeződött be az eljárás, és további 188 csatlakozott. A csillagos védjegyrendszert működtető Magyar Szállodaszövetség nagy rohamra számít az a következő két hónapban.
Hét uniós tagállam – Ausztria, Csehország, Hollandia, Magyarország, Németország, Svájc és Svédország – szállodaszövetsége alapította meg 2009 decemberében a közös szállodai minősítési rendszert működtető Hotelstars Uniont. Ennek fő célja, hogy a vendégek tájékozódásának megkönnyítése céljából azonos követelmények alapján minősítsék a hét országban jelenleg levő körülbelül 17 ezer szállodát. Azóta Észtország, Lettország, Litvánia is csatlakozott a rendszerhez, Szlovákia, Luxemburg felvételére pedig az elkövetkező hetekben kerülhet sor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.