A BKK a dugódíj bevezethetőségére vonatkozó megvalósíthatósági tanulmány készítését kezdi meg, hozzátéve, hogy a behajtási díj bevezetését a 4-es metró finanszírozásáról szóló európai uniós finanszírozási szerződések is előírják. A Fővárosi Közgyűlés június 22-én dönt az ehhez kapcsolódó forrásokról.
A városi úthasználati díj céljai a torlódások csökkentése, a levegőszennyezés visszaszorítása és a környezetbarát közlekedésfejlesztési projektek finanszírozásához bevételek generálása lehet, amellett, hogy a közösségi közlekedés fejlesztésének és fenntartásának finanszírozhatóságához is hozzájárul - fogalmaz a BKK.
A BKK emellett megkezdte a Széll Kálmán tér átalakítására vonatkozó előzetes tervezést, a részletes tervek kidolgozására a Központ szerint 2011 nyár végétől kerül sor. A BKK ezen kívül megkezdte a Nyugati téri aluljáró felfejlesztésének kidolgozását és haladnak az elektronikus közlekedési jegyrendszer megtervezésével kapcsolatos munkálatok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.