Mind a 2009-ben kifejlesztett Citadell 12-es, mind pedig a 2010-ben bemutatkozott Citadell 19-es alacsonypadlós, légkondicionált járművet tesztelte már Társaságunk. Utasaink észrevételeit, valamint üzemeltetési tapasztalatainkat megosztottuk a gyártóval, aki a visszajelzéseket figyelembe véve fejlesztette tovább az autóbuszokat.
Az esztétikai és funkcionális újítások mellett azóta a műszaki tartalom is frissült: mindkét járműben a Fiat környezetbarát, korszerű, az Euro-5-ös normánál is szigorúbb EEV szabványt teljesítő FPT dízelmotorja dorombol, futóművük a buszgyártásban jól csengő ZF fejlesztése, míg automata váltóikat szintén a ZF, valamint az Allison szállította.
A Budapesti Közlekedési Központ és a BKV közösen végzik a budapesti buszpark cseréjének előkészítését – a busztesztek ezen munkához is segítséget adnak, amellett, hogy utasaink számára bemutatják a magyar buszgyártás legújabb büszkeségeit.
A rendelkezésre álló öt hétköznap kitűnő lehetőséget biztosít arra, hogy meggyőződjünk, valóban szebbek, kényelmesebbek, megbízhatóbbak lettek-e az új járművek. Amennyiben szeretnék összehasonlítani az előző konstrukciókat az új változatokkal, kérjük, keressék fel honlapunkon a korábbi busztesztek adatlapjait a BKV-ZÓ menüpont alatt, a Járműtesztekre kattintva. A tesztautóbuszokon való utazás ingyenes.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.