A most indult hároméves kampány a dohányzásról való leszokás pozitív hatásaira összpontosít, és reklámok, közösségi média, rendezvények, valamint egyéb eszközök kombinációjával szeretné megszólítani a dohányosokat és támogatni őket a leszokásban.
Az EU-ban közel 28 millió a 25–34 év közötti dohányos. Az uniós biztos szerint ők azért kezdtek el dohányozni, mert elhitették velük, hogy az a menő. A mostani kampány hatékony eszköze az iCoach fantázianevű, szabadon hozzáférhető, az EU minden hivatalos nyelvén elérhető digitális egészségügyi tanácsadó platform. A többi digitális egészségügyi alkalmazástól eltérően a leszokni nem akarókkal és a nagy visszaesési kockázatúakkal is foglalkozik.
Az EU első dohányzásellenes jogszabályait az 1980-as években vezették be. A bizottság által finanszírozott első uniós tájékoztató kampány a 2002–04 között zajló Merj nemet mondani volt. A 2005–10 közötti Segítség kampány a dohányzás megelőzésére, a leszokásra és a paszszív dohányzás elleni védelemre, valamint elsősorban a 15–24 év közötti európai fiatalokra koncentrált.
Az EU tagállamaiban a kampány középpontjában nem a dohányzás veszélyei, hanem a dohányzásról való leszokás előnyei állnak.
Hazánkban jövő januártól a kijelölt helyek kivételével nem szabad dohányozni közforgalmú intézmény nyilvánosság számára nyitva álló helyiségeiben, közösségi közlekedési eszközön, munkahelyen, aluljárókban, játszótereken, vasúti pályaudvarokon, a busz-, villamos- trolibuszmegállókban.
Hazánkban jövő januártól a kijelölt helyek kivételével nem szabad dohányozni közforgalmú intézmény nyilvánosság számára nyitva álló helyiségeiben, közösségi közlekedési eszközön, munkahelyen, aluljárókban, játszótereken, vasúti pályaudvarokon, a busz-, villamos- trolibuszmegállókban. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.