A szoftveróriás üzenetében található link a vállalat multimédiás szolgáltató oldalára – a Zune-ra - navigálta az érdeklődőket, ahol az énekesnő nagy sikerű Back to Black albumát tölthették le, természetesen pénzért. Miután egy órán keresztül érkeztek a felhasználói reakciók, amelyek ízléstelennek nevezték a Microsoft lépését, a vállalat egy újabb üzenetben elnézést kért, ha esetleg az Amy Winehouse albumletöltésre vonatkozó üzenet kissé kereskedelmi tartalmúra sikeredett. A vállalat szerint nem annak szánták.
A Microsoft nem az egyetlen, amely megpróbált üzletet csinálni a tragikus körülmények között, fiatalon elhunyt énekesnő halálából. Az Apple, saját multimédiás online üzletében, az iTunes címoldalán reklámozta az említett albumot: „Emlékezzünk Amy Winehouse-ra” címmel, s nem felejtették felhívni arra sem a figyelmet, hogy jelenleg ezt az albumot veszik a legtöbben. Az Amazon is közölt egy nekrológot a honlapján, amelyről egy link navigálta el az olvasót arra az oldalra, ahol az albumot meg lehetett vásárolni.
Az énekesnő 2006-ban megjelent Back to Black című albumának forgalma a halálhír után azonnal 37-szeresére emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.