A javuló negyedéves eredményt úgy érte el a cég, hogy bevétele 5 százalékkal esett vissza a vártnál kisebb online hirdetési bevételek miatt, ennek megfelelően első hat hónapjának bevétele is kisebb lett a tavaly jelentett értéknél. Az online társaság bevétele 1,1 milliárd dollár volt az áprilistól június végéig tartó időszakban, eközben a működési kiadások 743 millió dollárról 700 millióra csökkentek.
A Yahoo! menedzsmentjének várakozása a következő időszakra is hasonló trenddel számol: a harmadik negyedév bevételét 1,05 és 1,1 milliárd dollár közé várják, ez nem éri el a piac által várt 1,12 milliárdot. „A cég próbálja megoldani az égető problémáit, de közben újabb megoldásra váró nehézségek kerülnek elő, a Yahoo! ismét csalódást okozott” – kommentálta a cég körül kialakult hangulatot egy amerikai elemző.
A piac mintha előre beárazta volna az eredmények visszaesését: májusban még 52 hetes csúcsán, 18,84 dolláron állt a cég részvénye, de mostanra több mint 20 százalékot veszítve 14,26 dolláron kereskedtek az értékpapírral, miután a negyedéves hírekre reagálva egy százalékkal esett a hivatalos zárását követő kereskedésben. Carol Bartz, a Yahoo! vezérigazgatója szerint a most publikált jelentés a jó, a biztató és a nem kielégítő számok keveréke. A szakember elmondta azt is, hogy új értékesítő csapatot állítottak fel, akiknek még időbe telik, hogy felvegyék a cég ritmusát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.