A piacon a fogyasztás csökkenése mellett továbbra is igaz az, hogy az alacsony árfekvésű sörök forgalma növekszik.
A sörök palettáján belül az ízesített sörök előretörése volt az egyik legnagyobb változás az elmúlt két évben, jelenleg 2-4 százalékos a részesedésük, ez a jövőben tovább erősödhet.
„A gyengén sikerült első negyedév után a második negyedében már biztatóan alakult a forgalmunk, így 2011 első hat hónapjában összességében hoztuk a tavalyi hasonló időszaki számokat. A bázis azonban nagyon alacsony, hiszen a 2010-es év rendkívül nehéz volt a sörgyártók számára” – mondta lapunknak Kiss Éva, a Heineken Hungária Zrt. kommunikációs menedzsere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.