A brit lap németországi kiadása szerint a bírálók elnémulnak. Az amerikai internetes konszern ugyanis a második negyedévben 32 százalékos forgalomnövekedést ért el, amely így 9 milliárd dollár lett. Google-kurzusa több mint 12 százalékkal ugrott meg. Larry Page, a Google új főnöke egyben társalapítója kilátásba helyezte, hogy a cég új termékei hosszú távra óriási üzleteket képesek hozni.
A keresőóriás a második negyedévben 2,51 milliárd dolláros eredményt ért el, egy papírra vetítve 7,68 dolláros a nyereség, míg az elemzői várakozás 6,78 dollár volt (a tavalyi azonos időszakban 5,71 dollár volt az EPS).
A vártnál jobb eredmény egyébként azért is szembeötlő, mert az internetes szolgáltató szegmensben óriási a verseny, és a Google monopol helyzete bármikor meginoghat – írja elemzésében az Equilor. Ezért is alakítja újra üzleti stratégiáját a társaság, amely az okos telefonokra szabott internetes keresők és egyéb szolgáltatásokat célozza. Az optimizmus tehát abból ered, hogy a Google egyelőre jól állja a sarat. A mostani növekedést, a cég beszámolója szerint továbbra is a reklámbevételek hajtják. Az új stratégia jegyében valamennyi szegmensben erősít a Google, amely a már közösségi oldalt is indított Google+ néven, hogy így hódítsa el a Facebook és a Twitter által uralt terepet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.