A cég budapesti, acélvázas autóbuszokat gyártó üzeme többek között a coloradói Fort Collins, s az említett Broward számára készít járműveket. Ezúttal környezetbarát dízel-hibrid buszokat rendelt a közlekedési vállalat, ezeket a gyártó a már alapkövetelménynek számító légkondicionáló mellett vezeték nélküli internet-hozzáféréssel és a hordozható számítógépek töltésére alkalmas csatlakozóval is ellátja. A NABI-buszok karosszériája Magyarországon készül, a végszerelést az Alabama állambeli Annistonban, a NABI Inc. üzemében végzik.
A cég a közelmúltban mutatta be a magyar és az európai piac számára tervezett új elővárosi-helyközi buszát Budapesten. Az elődmodellt, a városi Siriust 2,5 millió dolláros fejlesztés révén, az Egyesült Államokban nagy sikert aratott NABI BRT formatervét és konstrukciós alapjait felhasználva hozták létre nyolc hónap alatt.
Azért kell áttervezni a már bevált járműveket, mert az Egyesült Államokban az autóbuszszabványok nagyobb tengelytávot, szélességet és tengelyterhelést engedélyeznek. Európában az autóbuszok szélessége legfeljebb 255 centiméter lehet a kihajtott tükrökkel együtt, míg a tengerentúlon tükrök nélkül is 260 centiméter széles lehet a jármű.
A Sirius alapkonstrukciója lehetővé teszi, hogy városi, elővárosi, helyközi szóló vagy csuklós autóbuszt, trolibuszt, gáz- vagy akár hidrogénhajtású kivitelt is készítsenek belőle.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.