A 4 százalékos adó egynegyedét, vagyis egy százalékot egy közös marketingalap létrehozására fordítják. Ennek összege az idei számokból kiindulva 700 millió forint, ezt a Magyar Turizmus Zrt., illetve az állam kiegészítené ugyanekkora összeggel, vagyis egy 1,4 milliárd forintos alap jöhet létre – ismertette a belvárosi polgármester. Hozzátette, az egységesítés a jelenlegi törvényi keretek között rendezhető, módosításra nincs szükség emiatt.
Kitért arra is, hogy ilyen nagyságrendű forrás még nem volt a fővárosi marketing területén, ennek felhasználására pedig egy közös desztinációs szervezetet kell létrehozni. Kifejtette azt is, hogy nagy hangsúlyt szeretnének fektetni az online kommunikációra, segíteni az ideérkezők eligazodását, programokban való tájékozódását, hogy Budapest „otthonos, vendégbarát város képét sugározza”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.