Pontosabban, az összefogással mindkét fél nyer: a kiskereskedések egységes arculatot, az üzlet egy részének berendezését, marketinget és kedvezményeket kapnak a festékgyártól, az pedig stabil értékesítési csatornához jut. A Poli-Farbe tavalyi 6,3 milliárd forintos bevételének mintegy 80 százalékát a festékboltok és szakkereskedések révén érte el, így létkérdés a bócsai cég számára, hogy ezek a kereskedők életben maradjanak és megerősítsék piaci pozícióikat.
A már megkötött szerződések alapján tavaszig harminc, 2012 végére pedig várhatóan 140 üzletegysége lesz a Pannon Festék Hálózatnak, amelyhez elsőként a budapesti Piktorfesték Kft. Tatai úti, illetve a dabasi T-flex Kft. boltja csatlakozott. A hálózat további üzleteinek átépítése a festékszezon holtidőszakában, a tél folyamán lesz.
"A festékkereskedő magyar tulajdonú kis- és közép-vállalkozások komoly likviditási gondokkal küzdenek, ugyanakkor évek óta szerettek volna összefogni, hogy felvehessék a versenyt a multinacionális vállalatokkal. A Pannon Festék Hálózat életre hívása tulajdonképpen nem más, mint a piaci szereplők összefogása a túlélés érdekében" – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Kft. ügyvezető igazgatója, hozzáfűzve, hogy Magyarországon körülbelül 800 festékszaküzlet és 400 olyan bolt van, ahol festéket is lehet kapni. Ezek együttesen a 33 milliárdosra becsült hazai festék piac 75 százalékát forgalmazzák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.