A kutatás szerint a 2009-es visszaesés után Magyarországon szórakoztató- és médiaipar 2010-ben 1,2 százalékkal emelkedett, a piacbővülés pedig az idei nehéz év után sem áll meg. A 2010-es 676 milliárd forintról ugyanis az előrejelzések szerint 2015-re 924 milliárdra növekszik. A magyar médiapiacon – a globálishoz hasonlóan – a digitális technológiák térnyerése lesz jellemző, a digitalizáció sebessége hazánkban várhatóan meghaladja a globális átlagot, illetve a környező országok szintjét is.
Magyarországon 2015-re a digitális piacból származó árbevétel aránya elérheti a 39 százalékot. A teljes magyar médiapiac 2011–15 közötti bővülésének 74 százaléka a digitális piacon valósulhat meg, míg globális szinten ez az arány 61 százalék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.