Az összes működő hazai vállalat mintegy harmada található meg a világhálón saját céges honlappal vagy valamely terméke, szolgáltatása vagy részlege önálló domén alatt elérhető oldalával.
Az idén a 10 fő feletti cégek mintegy 70 százalékának van már saját honlapja. Ezen belül nem a nagyvállalatok helyzete a legjobb, de náluk sem általános a megjelenés, ebben a körben a penetrációs mutató értéke az elmúlt három évben 10 százalékponttal nőtt.
Még szembetűnőbb azonban a számuk alapján a legnagyobb hányadot képviselő mikrovállalatok hátránya: az 1–9 fős cégeknek csupán negyede található meg a weben, és ez az arány az elmúlt években alig nőtt. A lemaradás mögött számos ok húzódik: a néhány fős vállalkozások nem marketingalapokon működnek, nem látják az internetes jelenlét hozadékát sem; hiányzik a megfelelő döntéshozói-vezetői szemlélet, a stratégia és a kompetencia, emellett relatíve kevesebb a marketingre és honlapépítésre fordítható forrás is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.