Mind a hazánkban megrendezett nemzetközi konferenciák mind pedig a nemzetközi konferenciákon résztvevők száma növekedést mutat: előbbi 22,1%-kal, utóbbi pedig 19%-kal haladja meg az előző év azonos időszakának adatait! A rendezvények részvevőinek száma átlagosan 251 fő, a rendezvények átlagos időtartama pedig 3,9 nap volt. A hazánkban lebonyolított nemzetközi konferenciák közül a legtöbbet májusban rendezték, ami az összes rendezvény 20,2%-át jelenti. A második legerősebb hónap – az eddigi tendenciákat követve – szeptember volt, a maga 17%-ával.
2011. január-szeptemberben, a nemzetközi konferenciákon résztvevők számának viszonylatában valamennyi konferencia méretében pozitív változások történtek 2009 és 2010 azonos időszakához viszonyítva. A korábbi évek tendenciáját követve, 2011 első kilenc hónapjában is Budapesten került megrendezésre a legtöbb nemzetközi konferencia (74,9%), tehát a MICE üzletág semmit sem veszített főváros-centrikusságából. Budapestet Gödöllő (5,5%), valamint holtversenyben Sopron (2,8%) és Szeged (2,8%) követi, de szerveztek nemzetközi rendezvényeket valamennyi ismert konferenciavárosban is, többek között pl. Debrecenben, Pécsett, Székesfehérváron, a Balaton partján és Veszprémben is.
Továbbra is a szállodák (73,9%) látják vendégül a legtöbb nemzetközi konferenciát, tartva vezető pozíciójukat. A rendezvények 8,7%-át kongresszusi központokban tartották, míg 8,4%-uk valamely magyarországi egyetemen, vagy tudományos intézetben zajlott. Utóbbiak száma 1,6%-os emelkedést mutat az előző év hasonló időszakához képest. Az egyéb rendezvényhelyszínek aránya 5,3%-kal nőtt 2010 azonos időszakához képest, melynek döntő befolyásoló tényezője, hogy a nemzetközi konferenciák igen jelentős százalékának kastély adott otthont. Ezen kívül tartottak még rendezvényeket múzeumban, rendezvényközpontban és filmszínházban egyaránt.
Az év első kilenc hónapjában lezajlott nemzetközi konferenciákon a résztvevők 81,8%-a külföldről, míg 18,2%-uk Magyarországról érkezett. A Magyarországon zajlott nemzetközi konferenciák megrendelőinek nemzetiségi vizsgálatából kitűnik, hogy továbbra is a magyar megrendelők állnak az élen 52,8%-kal. Az idei évben ugrásszerűen megnőtt a számuk, és az élvonalba törtek az amerikai megrendelések. 2011 első három negyedévében a megrendelők rangsorát a magyarok és amerikaiak után a német, brit, belga, svájci, és francia megrendelések követték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.