A Maybach egyszer sem hozott profitot azóta, hogy Stuttgart 2002-ben felélesztette a harmincas évek nagy nevét, és végig háttérben maradt a BMW csoporthoz tartozó Rolls-Royce valamint a Volkswagen konszern által megszerzett Bentley mögött.
A két, 570 illetve 620 centiméter hosszú Maybach tulajdonképpen a revánsvágy miatt jött létre azt követően, hogy a Daimler sikertelenül próbálta megvásárolni a brit Vickerstől a Rolls-Royce és Bentley márkákat.
És noha sikerült megnyerni olyan sztárokat, mint Madonna, Samuel L. Jackson vagy a rapper Jay-Z, a vagyonosok világát– a tradíciók hiányában – nem tudta megnyerni. Valahogy úgy járt, mint a Volkswagen Phaeton, amellyel szintén egy régi nevet élesztettek fel, ám arra már senki sem emlékezett, s még azt a hibát is elkövették, hogy a luxuskocsinak gyártott modell orrát egy dézsányi VW jelvénnyel díszítették.
Arndt Ellinghorst, a Credit Suisse elemzője bölcs döntésnek nevezte a Maybach megszüntetését, és az S-klasse fejlesztését, hiszen arra nagy az igény, főleg a fejlődő piacokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.