Az ötletgazda és a résztvevők is sikeresnek értékelték az első hazai Dotcommerce dayt, amelynek keretében közel 400 webes kereskedő kínálta jelentős kedvezménnyel termékeit egy napig, november utolsó csütörtökén. A kezdeményezés elsődleges célja az volt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét az elektronikus kereskedelem előnyeire, a csatlakozó webboltok számára pedig forgalomnövekedést biztosítson már a karácsonyi vásárlási roham előtt, ezt pedig látszólag sikerült elérni.
Bár a Dotcommerce day hatása a hasonló amerikai akciókétól messze elmaradt, így is több tízezer internetező élt a kedvezményes vásárlás lehetőségével: a Neo Interactive adatai szerint az akciók közötti keresést biztosító oldalon 200 ezer körüli látogatást regisztráltak, a látogatók többsége pedig tovább is kattintott valamelyik kereskedő akciós oldalára.
További részletek a Világgazdaságban
Jandó Zoltán-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.