A hazai élelmiszer-piaci forgalom 3-4 százalékos visszaesése mellett mind mennyiségben, mind értékben hozza tervezett forgalmát a tisztán magyar tulajdonú Univer Product Zrt. A 2011-re 15 milliárd forintos forgalom mellett szerény nyereséget tervező vállalkozás idehaza a majonéz és a mustár piaci vezető szerepének megtartására törekszik, miközben minden termékével kapcsolatban kiemelten fontosnak tartja a magyar alapanyagok feldolgozását. A társaság exportoffenzívájának eredményeként stabilizálni tudták az oroszországi, hollandiai bébiételexportot. Romániában a ketchuppal együtt az Univer márkás termékek eladásait is növelni tudták, miközben új partnert találva a cseh és a szlovák piacon a kivitel megduplázására is képesek voltak. Hosszú távon legalább enynyire ígéretes piacnak tűnik Nagy-Britannia, ahová a napokban indították az első, bérmunka keretében gyártott majonéz-, ketchup-, dressingszállítmányt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.