A Nagykőrösi úti vezérképviselet 8 állásos szervize mellé vidéken regionális szervizhálózatot kell kiépíteni, hogy egy olajcseréért ne kelljen Budapestre jönni – a British Automotive Hungary ügyvezető igazgatója, Markó Zoltán. Egy jól működő többmárkás autójavító műhelyben ugyan egyszerű megteremteni a Jaguar/Land Rover márkaszerviz feltételeit, ugyanakkor a Land Roverhez (LR) legalább két olyan emelő kell, amelynek teherbírása négy tonna.
A LR Defender közműszolgáltató cégeknél használt kivitele ugyanis komoly felszerelést cipel, hiszen átjátszóállomások vagy távvezetékek javítását-karbantartását végzik távol az aszfaltúttól. Egy meghibásodás esetén nem lehet elvárni, hogy a jármű egytonnás alkatrész és szerszámkészletét kirakodják a javítás előtt.
A gyártó és az importőr egyetértett abban, hogy új értékesítési pontokat egyelőre nem érdemes létesíteni. Egyrészt azért, mert viszonylag nagy beruházást igényel a Jaguar előírásaink megfelelő szalon kialakítása, másrészt a két márka ma még nem elég erős ahhoz, hogy önálló kereskedésük eltartsa magát. A jövőtől ugyanakkor nem tart Markó Zoltán, hiszen a prémium kategóriás autók forgalma igen erős: a legkeresettebb négy márka november végéig többet adott el, mint a tavalyi teljes évben.
Részletek a pénteki Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.