Az egyik fő feladata a holdingszervezet létrehozása, amelynek fontos eleme a pályavasút üzletág – uniós elvárások szerinti – önállósítása lesz, illetve a MÁV-Trakció Zrt.-n belül működő vontatás beszervezése az e szolgáltatásokat igénybe vevő személyszállító társaságba, a MÁV-Start Zrt.-be. Nem ilyen egyértelmű a javítással, karbantartással, járművizsgáztatással, sőt, reményei szerint IC-kocsi-gyártással is foglalkozó MÁV Gépészet beterelése a Start alá.
A majdani holding fontos elemei lennének a Volán társaságok. Az összevonásnak azonban sok buktatója lenne, főként, mert a regionális és az országos érdekek összefésülésével kialakítható optimum bizonyos részterületeken ronthatja a szállítás minőségét, sértheti a helyi lakossági, illetve a vállalati érdekeket is. Mindezekről a MÁV csoport évzáró rendezvényén esett szó, amelyen Szarvas Ferenc vezérigazgató ismertette a társaság előtt álló feladatokat. A MÁV az előzetes adatok szerint 2011-ben 141,5 millió utast szállított, közel 4 millióval többet, mint az előző évben.
vonaltájékoztatás
l ingyenes wifi
egyes kocsikon
l egysoros sorban
állás a Déliben
l fedélzeti utastájékoztatás
l kerékpárszállítás
bővítése
l otthoni e-jegy nyomtatás
l hatékonyabb
adatfeldolgozás forrás: MÁV
vonaltájékoztatás
l ingyenes wifi
egyes kocsikon
l egysoros sorban
állás a Déliben
l fedélzeti utastájékoztatás
l kerékpárszállítás
bővítése
l otthoni e-jegy nyomtatás
l hatékonyabb
adatfeldolgozás forrás: MÁV -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.