Közölte: előrehaladott tárgyalásokat folytatnak lehetséges uniós befektetőkkel, végső megállapodás pedig 2012 tavaszán várható. Fellegi Tamás elmondása szerint a tárgyalások során három feltételt tartanak szem előtt: legyen egy Budapest központú nemzeti légitársasága Magyarországnak, a leendő befektető hosszú távú elkötelezettséggel rendelkezzen és a járatainak kialakításakor az üzleti szempontok mellett hazánk politikai és turisztikai szempontjait is vegye figyelembe, illetve, hogy a Malév tetemes tartozásai lehetőség szerint ne terheljék egyáltalán ezt a céget.
Újságírói kérdésre ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy az is egy lehetséges megoldás lehet, hogy a Malév Zrt. csődbe megy, és utána egy új befektetői kör viszi tovább a márkanevet. „Ez egy logikus lehetőség, nem zárható ki” – mondta. A Világgazdaság Online kérdésére, hogy a cseh Travel Service céggel folytattak/folytatnak-e tárgyalásokat – a cég korábban nyilvánosan is érdeklődését fejezte ki a a Malév iránt – Fellegi Tamás csak azt válaszolta, hogy valóban találkoztak a társaság képviselőivel, és folytattak is velük tárgyalásokat.
A Malév tiltott állami támogatása kapcsán indított uniós vizsgálattal kapcsolatban elmondta, hogy az valószínűleg elmarasztalja majd az állami légitársaságot, így annak közel 100 milliárd forintot kell majd visszafizetnie a költségvetésnek, ezt saját magának kellene kigazdálkodnia. Ezzel kapcsolatban hozzátette: az illetékes EU-biztossal, Joachim Almuniával szóban megállapodtak, hogy 2011-ben, illetve az uniós döntés nyilvánosságra hozataláig semmiképpen sem adják el a Malévot.
A Malév lehetséges jövőjéről a holnapi Világgazdaságban olvashat további részleteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.