A cég adatai szerint a múlt hónapban a Bing és a hozzá kapcsolódó oldalak a keresések 15,1 százalékának adtak teret tavaly decemberben, míg a Yahoo csak 14,5 százalékot tudhat magáénak az Egyesült Államokban. A Bing egy hónap alatt 0,1 százalékos hátrányt dolgozott le a Yahoo-val szemben, így jelenleg a második legnépszerűbb kereső a tengerentúlon.
A Google persze messze vezeti a keresési piacot, sőt, kis javulást is fel tudott mutatni novemberről decemberre. A keresőóriás 65,4 százalékról 65,9 százalékra javította pozícióját. Ezzel a Google prezentálta a legnagyobb pozitív változást a comScore által mért öt cég közül, beleértve az AOL-t és az Askot is.
A Microsoft 2009-ben indította el a Binget, 2010 elején pedig egy jövedelem-megosztási megállapodást kötött a Yahoo-val. Az AP-nek nyilatkozó elemzők szerint az üzlet nem csak azért volt előnyös a Microsoft számára, mert ezzel a Yahoo bevételeinek egy részéhez is hozzáfért, hanem azért is, mert az óriási mennyiségű Yahoo-s keresés elemzésével a Microsoft finomíthatta a Bing keresési algoritmusát. Az üzlet megkötésekor a Yahoo még 19 százalékos piaci részesedést tudhatott magáénak, míg a Bing 9 százalékról küzdötte fel magát a jelenlegi 15,1 százalékra. Ha a trend folytatódik, tovább szélesedhet a rés a két keresőmotor részesedése között, bár a Google-t még mindig szinte lehetetlen utolérni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.