Március elsejétől a YouTube, a Gmail, a Google+ és még számtalan más, a Google által üzemeltetett szolgáltatás adatbázisait vonják össze. Így ha valaki bejelentkezik a Google profiljába, keresésekkor az összes platformon megtalálható információk figyelembevételével állítja össze a találatokat a keresőmotor. A Google azt ígéri, hogy ennek köszönhetően relevánsabb keresési eredményeket állít össze, a BBC által megkérdezett szakértő szerint a megoldás problematikus lehet.
Andy Kellett, az Ovum elemzője szerint az egyik gond az lehet, hogy sokan céges- és magánjelleggel is használják a Google termékeit, így nem tudni, melyik adathalmazból válogat majd a szoftver és azt sem, hogy az egyik platformon privátnak hitt adat nem tűnik-e fel nyilvánosan egy másikon. Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy az embereket az érdekli ma, ami az előző héten. Adatvédelmi szempontból a fő aggály az lehet, hogy a mechanizmusból senki nem jelentkezhet ki. Az Open Rights Group szerint egyébként az sem feltétlenül előnyös, hogy a változtatás kapcsán egy új, mega-adatvédelmi szabályzatot készít, amelybe hatvan már létező jogi szöveget dolgoz bele.
A bejelentés időzítésének érdekessége, hogy a Facebook is jelentős változást vezet be, a felhasználók megkérdezése nélkül: a tagok első csoportjának egy hete van arra, hogy rendezze profilját, mielőtt a timeline nézet életbe lép.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.