A szolgáltatás a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton elérhető lesz. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat kínál, prepaid - előre fizetett kártyás- konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják. A közlemény idézi Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét, aki elmondta: a mobilszolgáltatás elindításával az a céljuk, hogy meglévő vásárlóiknak minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsanak.
Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese kifejtette, hogy a társaság nagy lehetőséget lát a Lidllel való együttműködésben. A Lidl Németországban már rendelkezik tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltő kártyás ajánlatokat értékesít, amelyek hang és adatszolgáltatást egyformán tartalmaznak.
A magyar piacon más cégek is megjelennek virtuális szolgáltatásokkal. A Tesco és a Vodafone tavaly szeptemberben jelentette be, hogy fele-fele arányú tulajdonlással alapított közös vállalatot Tesco Mobile néven mobil szolgáltatások nyújtására. A cég szintén virtuális mobiltelefon és internet szolgáltató (MVNO) lesz, olyan társaság, amely mobil szolgáltatást nyújt saját hálózati infrastruktúra, így saját frekvencia nélkül. A mobilszolgáltató a Vodafone hálózatát bérli., a közös szolgáltatás várhatóan 2012 első felében indul az akkori bejelentés szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.