Nagy ütemben növekedett a center látogatószáma, elérte az évi 14 milliót. Dinamizmus jellemezte az erősödő bérlői mixet is, 16 új üzlet nyílt, lefedve több fontos vásárlói és szolgáltatói területet. Renáta Kodadová kiemelte: „Jelentős sikereket könyvelhetünk el az Allee bevásárlóközponttal egy épületegyüttesben és üzemeltetésben lévő Allee Corner Irodaház új bérlői tekintetében is, hiszen az új ügyfelek összesen 4200 négyzetméter területet vettek igénybe.”
„Bár a magyarországi bérbeadási piacot a visszafogottság jellemezte 2011-ben, a bevásárlóközpont a pozicionálásának köszönhetően erős piaci helyzetet biztosított az Allee számára. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a bérlők terjeszkedési tervei között kifejezetten szerepel az Allee mint potenciális helyszín, s ez a tény tovább erősíti piaci pozíciónkat.
A magas színvonalú rendezvények – mint a kajak-kenu kiállítás vagy a Liszt Ferenc születésének 200. évfordulójához kapcsolódó jubileumi rendezvénysorozat – nemzetközi szintre emelte az éves marketingaktivitásokat, az Allee Őszi Divathetek eseményt pedig az ICSC Solal Marketing Díj 2011 döntősei közé választották” – mondta Galyas André, az Allee center managere. Az Allee üzemeltetője a SES Spar Europen Centers vállalat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.