Ha eredményes lesz az aukció, az eredményhirdetés pusztán formalitás, hiszen a január eleje óta tudni lehet, hogy a Magyar Posta Zrt.-Magyar Villamosművek Zrt.-MFB Invest Zrt. alkotta konzorcium az egyetlen pályázó. Bár hat cég adta le a szükséges dokumentációt, ezek közül a három, már piacon lévő szolgáltató nem indulhatott az árverés első körében, két vállalat esetében pedig megtagadta a részvételhez szükséges nyilvántartásba vételt az NMHH.
A kérdés tehát nem az, hogy ki lesz a negyedik mobilszolgáltató, hanem hogy mit kezd a konzorcium a megszerzett frekvenciával, illetve hogyan kíván versenybe szállni. Ha a csoport saját hálózat fejlesztése mellett dönt, az állam több száz milliárd forintot ölhet a következő években az új szolgáltatóba, amely azonban jelentős piacot – segítség nélkül – csak igen lassan szerezhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.