Kedden, cseh sajtóértesülések alapján beszámoltunk, hogy 56 ilyen meghibásodás történt, a hír szerint az összes érintett alkatrész a magyarországi gyárból került ki.
Immo Von Fallois tájékoztatása szerint a prágai metrónál felszínre került problémák különböző gyártóhelyekről érkezett és eltérő kilométert futott metrókocsik esetében merültek fel, vagyis a repedések nem kapcsolhatók egyetlen gyártó helyhez sem. Nincs összefüggés a meghibásodások és a járművek kora között sem. A prágai metró legöregebb szerelvényei több mint 10 évig működtek összehasonlítható hiba nélkül. „Mindez azt a megállapításunkat támasztja alá, hogy a repedéseket külső tényező, esetleg tervezési hiba okozta” – jelentette ki.
Mindazonáltal megeshet, hogy elreped egy-egy forgóvázkeret, ami Immo Von Fallois szerint megint csak azt támasztja alá, hogy ennek különböző okai lehetnek, e különböző okok pedig megsokszorozhatják egymás hatását.
Részletek a mai Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.