Fennállásának legjobb évét zárta a tervezéssel, kivitelezéssel, és környezettudatos szaktanácsadással foglalkozó magyar tulajdonú DVM group, miután 2011-ben 3,2 milliárd forint árbevételt ért el – tájékoztatta a Világgazdaságot Massányi Tibor, a cég design & project management igazgatója.
A cégcsoport az elmúlt 15 évben jelentős piaci pozícióra tett szert egyik fő tevékenységi körében, az úgynevezett high-end retail üzlethelyiségek tervezése és kivitelezése terén, amelyek közül az Andrássy úton többet is a DVM group hozott létre.
A társaság még 2008 előtt kapott megbízást a Vodafone-tól a Westend City Centerben lévő, majd további húsz, megyeszékhelyen található üzlethelyiség kialakítására. Ezt követően a Burberry-től érkezett megkeresés kapcsán indult el a társaság jelentős arculatformáló tevékenysége a kereskedők körében ismét kedvenc célponttá váló Andrássy úton, így évente legalább egy nagy volumenű munkát elnyerve többek között az Armani, a Max Mara, a Vertu, vagy éppen a Nespresso új üzletét tervezték vagy alakították ki.
A kiskereskedelmi üzletek érintő tevék enység mellett az elmúlt időszakban a DVM group jelentős tapasztalatokat szerzett luxus éttermek kialakításában is, valamint több éve jelentős aktivitást köt le vezető tevékenységként az irodák tervezése és azok kialakítása is. A december közepén megnyílt első hazai HardRock Café-ért is a DVM felelt.
Folytatás a Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.