BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét feléleszti a Datsun márkát a Nissan

A Nissan a feltörekvő piacokon szeretné felfuttatni a három évtizede letűnt Datsun márkát 2014-től.

Carlos Ghosn, a Nissan vezére ma jelentette be a Datsun újraindítását az indonéziai, indiai és orosz piacokon. Az 1932-ben útnak indított márkát 1981-ben számolta fel a japán konszern azért, hogy egységesen Nissan név alatt forgalmazhassa járműveit. A vállalat már korábban is fontolgatta, hogy ismét piacra lépteti a Datsunt, hiszen a megbízhatóság és a minőség szinonimájaként vált ismertté.

Az AP beszámolója szerint a Nissan most a Datsun névre építve terjeszkedne a fejlődő piacokon, ahol a gyártó erős növekedést vár a következő években. Ghosn az Indonéziában tett bejelentés kapcsán elmondta, hogy 2017-ig csaknem megduplázná eladásait a cég. A most márciusban végződő üzleti évben 60 ezer jármű eladását tervezi a Nissan Indonéziában, ahol tavaly összesen 890 ezer kocsi talált gazdára.

 

 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.