Carlos Ghosn, a Nissan vezére ma jelentette be a Datsun újraindítását az indonéziai, indiai és orosz piacokon. Az 1932-ben útnak indított márkát 1981-ben számolta fel a japán konszern azért, hogy egységesen Nissan név alatt forgalmazhassa járműveit. A vállalat már korábban is fontolgatta, hogy ismét piacra lépteti a Datsunt, hiszen a megbízhatóság és a minőség szinonimájaként vált ismertté.
Az AP beszámolója szerint a Nissan most a Datsun névre építve terjeszkedne a fejlődő piacokon, ahol a gyártó erős növekedést vár a következő években. Ghosn az Indonéziában tett bejelentés kapcsán elmondta, hogy 2017-ig csaknem megduplázná eladásait a cég. A most márciusban végződő üzleti évben 60 ezer jármű eladását tervezi a Nissan Indonéziában, ahol tavaly összesen 890 ezer kocsi talált gazdára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.