A Facebook-on nagy népszerűségnek örvendenek a személyes ajánláshoz nagyon hasonlóan működő engagement ad-ek (like ad, sponsored story ad), amelyek fő jellemzője, hogy általa láthatjuk kinek tetszett az adott hirdetés a barátaink közül. A Thinkdigital által menedzselt kampányok tapasztalatai azt mutatják, hogy akár kétszer olyan szívesen kattintanak a felhasználók egy ilyen típusú megjelenésre, mint a hagyományos ASU hirdetésre. A kattintáson túl az engagement ad-ek – a Facebook saját teszteredményei alapján – további fontos paraméterekben is szignifikáns javulást jeleznek (bevonódás, megjegyezhetőség, fan ráta, szavazási arány).
Ezt a hatást szerette volna a Fastbridge a hagyományos és rich media banner megjelenések esetén is kihasználni. Az eredményét a napokban futó UPC banner hirdetésekben már láthatjuk a legnagyobb hazai site-okon (minta oldal: http://fastbridge.hu/Facebook_in_banners/roadblock.html). A Fastbridge által kitalált és megalkotott bannerben a Facebook engagement ad-hez hasonlóan láthatjuk, hogy ismerőseink közül ki like-olta, kinek tetszett a kampányhoz kapcsolódó Facebook profiloldal – ehhez csupán a Facebook profilunkba kell bejelentkezni. Ezáltal tulajdonképpen egy „social media ad” készült a hagyományos banner megjelenésből, tovább gondolva és felhasználva a közösségi médiában rejlő egyik alapvető erősséget.
Erős Attila, a Fastbridge ügyvezetője szerint a megoldás kiterjeszthető a hirdető Facebook profilján kívül is, de erről részleteket még nem kívánt elárulni. Hamarosan más ügyfeleik esetén újabb érdekességgel fognak előrukkolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.