Az ezen kívül eső tisztálkodási és szépségápolási termékek jól elkülöníthetőek nemek szerint. A férfiakra a borotvahab és aftershave használata jellemző. A nők a parfümöket, a különféle hajápolási termékeket, testápolókat, krémeket és a dekorkozmetikumokat részesítik előnyben. Mindkét nem gondot fordít a fogápolásra, azon belül is a fogselyem és szájvíz/szájöblítő alkalmazása. Előbbit alig minden harmadik, utóbbit minden tízedik fiatal használja.
A fiatalok idősebb korosztályára, a 20-25 évesekre sokkal jellemzőbb a kényeztető, regeneráló jellegű termékek megvásárlása, mint például a testápoló, arckrémek és balzsamok. A férfiak körében a borotvahab és aftershave használat is nagyobb arányú, mint a 15-19 éveseknél. Viszont érdekes, hogy a fiatalabb korcsoport jobban ügyel a száj- és fogápolásra, mint az idősebbek: többen használnak fogselymet és szájvizet is.
A márkák tekintetében a legtöbb fiatalnak az Avon, Nivea és a Dove jut először eszébe. Azonban, ha a legismertebb márkákat nézzük, az első három helyen a Garnier, Fa és a L’Oreal áll. A Nivea, Dove és Fa hármast tekintik a fiatalok a legnépszerűbb márkáknak, amelyek kiváló minőséggel is rendelkeznek.
A legtöbb 15-25 éves szerint a fiatalos márkák közé leginkább a Rexona, Nivea és Fa sorolható. Ettől a rangsortól csak a budapesti fiatalok térnek el, akik a Miss Sporty-t és a Clean&Cleart tartják leginkább fiatalos márkának.
A drágának tartott márkák (Vichy, L’Oreal, Maybelline vagy Clinique) nem állnak közel a fiatalokhoz, nem tekint őket sem modernnek, sem fiatalosnak, sem népszerűnek. Ugyanakkor ezeket a márkákat említik legtöbben, ha arról kérdezzük őket, hogy a sztárok mit használnak.
A kutatás másik témáját, az üdülési szokásokat tekintve a 15-25 évesekről elmondható, hogy minden negyedik szokott utazni, nyaralni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.