A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók - Magyar Telekom Nyrt., Invitel Zrt., UPC Magyarország Kft., DIGI Kft., PR-TELEKOM Zrt., Tarr Kft., ViDaNet Zrt., PARISAT Kft., RubiCom Zrt., Hello HD Kft.; UPC DTH S.r.l., Antenna Hungária Zrt. - február végén összesen 2,836 millió előfizetést tartottak nyilván.
A megközelítőleg 4 millió magyarországi háztartásban több mint 3,2 millió előfizetéses televíziós szolgáltatást vesznek igénybe. A fennmaradó közel 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. Februárban a jelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 59,5 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat az egy hónappal korábbi 59,1 százalékhoz képest.
A digitális előfizetéseken belül februárban 701 ezerről 712 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma. A műholdas szolgáltatást 921 ezren vették igénybe, a MinDig TV Extra szolgáltatásnak pedig 54 ezer előfizetője volt a hónap végén. A vizsgált hónapban, a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint, 24,7 százalékról 25,1 százalékra nőtt a digitális kábeltévére vagy IPTV-re előfizetők aránya.
A vezeték nélküli előfizetések részesedése nem változott, februárban is 34,4 százalékon állt. Az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya folyamatosan csökken, ez az érték egy hónappal korábban 40,9 százalék, most 40,5 százalék volt.
A teljes becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető. A szóban forgó cég piaci részesedése 25,9 százalék, a második a DIGI, amelynek piaci részesedése 23 százalék, a harmadik a Magyar Telekom, amelynek piaci részesedése a vizsgált hónapban 22,7 százalék volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.