A Burgenland márkanév erősítésével pedig az eddigieknél is hatékonyabbá kívánják tenni a marketing munkát. Új kampányukban a turizmus szereplői nem külön-külön, hanem egymással együttműködve hirdetnek. Az idén kiemelten fókuszálnak a plakátokra, de újságokban, rádiókban és az interneten is lesznek hirdetések. A célra Burgenlandban 1,2 millió euró áll majd rendelkezésre, ám a reklámköltségekből részt kell vállalnia a kampányban résztvevőknek is – írja a Turizmus Online.
A programhoz eddig már több mint száz vállalkozás csatlakozott, közöttük hagyományos parasztházak, panziók ugyanúgy találhatók, mint ötcsillagos szállodák. A hálózatnak részét képezik a turisztikai körzetek, a természetvédelmi területek, a vendéglátóhelyek, a borászatok, és a helyi termékeket előállítók is. A kapcsolódásnak azonban fontos feltétele a garantált minőségi termék, illetve szolgáltatás.
A burgenlandi turizmus számára a fő célcsoportot továbbra is a családok, valamint a fürdővendégek jelentik, miután ezek generálják a legtöbb vendégéjszakát, ugyanakkor erőteljesen meg kívánják szólítani a gasztronómia és a bor iránt érdeklődőket, valamint a fiatalokat is. Ennek jegyében tematikus reklámokkal népszerűsítik majd az adott területet, illetve Burgenlandot. Az osztrák tartomány kiemelt figyelmet fordít a szlovák turisták odacsábítására is, ennek nyomán az elmúlt időszakban dinamikusan növekedett a szlovák vendégek száma. Ebben szerepe van annak is, hogy Pozsony mindössze félórányi autóútra van a Fertő tótól. A térségbe a legtöbb külföldi Németországból és Svájcból érkezik. Harmadik helyen van Magyarország, bennünket a csehek követnek, és a szlovákok felzárkóztak az ötödik helyre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.