A BBC tudósítása szerint az új-zélandi felhasználók eleinte csalásnak hitték a promotált posztokkal kapcsolatos hirdetést, de a Facebook szóvivője megerősítette, hogy valóban kísérleteznek az új bevételszerzési módszerrel. A posztok kiemelésért fizetendő legmagasabb összeg 2 dollár, de a szolgáltatás egyes részei az összeg feléért, illetve negyedéért is elérhetőek.
A cég egyelőre nem közölte, hogy meddig folytatja a kísérletet, illetve mikor terjeszti ki más országokra is, azt viszont megígérte, hogy további újításokat is bevezet. A PayPalon és Visán keresztül lebonyolítható befizetések jól jelzik, hogy a Facebook igyekszik javítani a portál bevételtermelő képességét. A Facebook felhasználóinak száma dinamikusan növekszik, ezzel együtt emelkedik a bevétel is, de utóbbi kezd elmaradni az előbbitől. A mobileszközök térnyerése szintén aggasztó jel, mivel a vállalat egyelőre nem rendelkezik ütőképes üzleti tervvel a mobilon keresztül történő használat kiaknázásához.
Ezen javítana a tegnap bejelentett app store is. A gyűjteményben a felhasználók a saját mobilkészülékükkel kompatibilis alkalmazások között böngészhetnek, amelyet azután vagy az App Store-on vagy a Google Play-en keresztül tölthetnek le. A Facebook-közösség jelenleg 900 millió tagot számlál, ezért logikus lépés volt a saját app center létrehozása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.