Szintén elhangzott már számos fórumon, hogy széttartás helyett összefogással lehet pozicionálni magunkat, vagy bármely termékünket. Káel Csaba e helyen utalt a 2011 novemberében hét hazai kulturális intézmény és az utazásszervezői szakma között létrejött együttműködésre. „Meg kell szeretni magunkat!” - mondta Káel Csaba a Turizmus Online cikke szerint. Mindez nyilván nem mindig könnyű, például olyan helyzetben, amikor a belső piacot élénkíthető társadalom nem kis része a puszta létért küzd.
Szintén dob az imázson, ha nem az „egy sör - egy euró” alapján vadásszuk a keresletet; az csak igénytelenséget szül - fejtette ki Lobenwein Norbert, a Sziget igazgatója. Ezzel egyetértve mondta Száraz István, hogy a minőségi szolgáltatókat kell helyzetbe hozni. Persze a minőségi turista igényli a minőségi légi kiszolgálást is - tudtuk meg.
Jól állunk idén - derült ki Bánki Erik beszámolójából. Elmondta: 2012-ben elérjük a válság előtti 2007-es év vendégéjszakáinak számát és bevételi szintjét. Ugyanakkor elismerte: nem reagáltunk a versenytárs szomszédos országokhoz hasonlóan gyorsan a válság jelentette kihívásokra. Osztrák példát hozva hívta fel a figyelmet a turisztikai marketing kiadások növelésére. „Minden egyes ebbe fektetett forint negyvenszeresen térül meg” - tett hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.