A nemzetközi áruházak 5 százalékkal járulnak hozzá a nemzetgazdaság teljesítményéhez (nagyjából annyival, mint például a mezőgazdaság), 100 ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, az elmúlt években 1 500 milliárd forint értékű építkezéssel, beruházással fejlesztették a magyar kereskedelmi hálózatot. A közel 100 ezer hazai kiskereskedelmi vállalkozás közül 3 ezer, a 140 ezer üzletből pedig 10 ezer nemzetközi tulajdonú.
Nincs különbség a nagy hazai láncok és a nemzetközi áruházak gyakorlata között: mindenki reklámoz a televízióban, rádióban, óriásplakátokon, saját áruházi újságjában és természetesen az üzletében is, mindenütt lehet pontokat, ajándékokat gyűjteni, leárazásra vadászni. Éhen halna az a kereskedő, aki trükközésre, a vásárló becsapására építené üzletpolitikáját.
A vásárlók sokmillió alkalommal térnek be az áruházakba, ahonnan a túlnyomó többség elégedetten távozik, akár hazai, akár nemzetközi értékesítőhelyen vásárolnak. A szabálytalanságok száma csekély töredékét képezi a vásárlások nagy tömegének. A tárgyszerű, arányos értékelést az is segíti, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság elmarasztaló határozatai mind nyilvánosak, bárki megtekintheti azokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.