A digitális tartalmak mérésében az egyik piacvezetőnek számító comScore "A like ereje 2: Hogyan működik a közösségi marketing" címmel adta közzé friss kutatását a Facebook-marketingről. A közösségi portálok szerepe egyre nő a marketingben, hiszen a friss adatok szerint minden, az interneten töltött hét percből egyet a Facebooknak és társainak szentelnek a felhasználók, egyelőre azonban nehéz számszerűsíteni, milyen marketing eredményeket hozhatnak a közösségi kampányok.
A comScore szerint a cégeknek túl kellene lépniük a ROI-n és a márka oldaluk tekintetében a következő tengelyen mérniük a hatást:
A cég mérései szerint a vezető márkák havonta 50-200 százalékkal növelik az elmélyítés indexüket, az arányt pedig fizetett kampányokkal és az elérés emelésével tovább lehet javítani. A vállatok a Facebook segítségével kombinálhatják a fizetett, például display hirdetéseket, a brand oldalt, valamint a felhasználók meghódításával elért marketing erőt. A comScore mérései alapján a hosszabb kampányok jelentősen emelhetik az utóbbi kategóriában elért sikert és bizonyíthatóan növelik a vásárlási kedvet. A cég a Starbucks példáját hozta fel, amely négyhetes kampányával érzékelhetően javította a Facebook-barátok vásárlási hajlandóságát. Ráadásul ez a hatás a barátok, illetve a barátok barátai körében is tartósnak bizonyult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.