A légitársaság csak reggel lebbentette le a leplet tervéről, amikor elindította Facebookos alkalmazását, amelyek fősora így hangzik,"Don''t Fly. Support Team GB". A légitársaság az egész nemzetet arra kéri, fogjanak össze, hogy az atléták a hazai pálya előnyeit élvezhessék – írja a Turizmus Online.
A kampányhoz reklámfilm is társul, amelyet a televízióban először kedd este, az angol-ukrán EB meccs szünetében vetítettek le. A reklámfilmben egy BA gép legurul a kifutópályáról, átszeli a várost, amíg az olimpiai csarnokig nem ér és ott szállítja ki utasait.
A British Airways közlése szerint az antireklámot viccnek szánták, de a kiutaztató irodásoknak várhatóan okoznak majd vele némi fejfájást. Nem ez az első eset, hogy az irodáknak gondot okoznak a reklámok, hiszen a brit kormány az idén szintén arra hívta fel az állampolgárokat, hogy nyaraljanak belföldön.
Ők az idei évben már a brit kormány turisztikai reklámján is rendesen felkapták vizet, amely arra szólította fel a briteket, hogy maradjanak otthon nyaralni az idei nyáron.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.