BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Ne repülj", mint reklámszlogen - Megőrült a British Airways?

"Ne repülj, támogasd a brit sportolókat!" – Ezzel a szlogennel indított reklámkampányt a British Airways (BA), a légitársaság állítólag viccnek szánta az ellenreklámot.

A légitársaság csak reggel lebbentette le a leplet tervéről, amikor elindította Facebookos alkalmazását, amelyek fősora így hangzik,"Don''t Fly. Support Team GB". A légitársaság az egész nemzetet arra kéri, fogjanak össze, hogy az atléták a hazai pálya előnyeit élvezhessék – írja a Turizmus Online.

A kampányhoz reklámfilm is társul, amelyet a televízióban először kedd este, az angol-ukrán EB meccs szünetében vetítettek le. A reklámfilmben egy BA gép legurul a kifutópályáról, átszeli a várost, amíg az olimpiai csarnokig nem ér és ott szállítja ki utasait.

A British Airways közlése szerint az antireklámot viccnek szánták, de a kiutaztató irodásoknak várhatóan okoznak majd vele némi fejfájást. Nem ez az első eset, hogy az irodáknak gondot okoznak a reklámok, hiszen a brit kormány az idén szintén arra hívta fel az állampolgárokat, hogy nyaraljanak belföldön.

Ők az idei évben már a brit kormány turisztikai reklámján is rendesen felkapták vizet, amely arra szólította fel a briteket, hogy maradjanak otthon nyaralni az idei nyáron.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.